FAQ

Home/FAQ
FAQ 2017-01-28T13:38:13+00:00
Wat is Drumsonly? 2017-01-28T13:46:46+00:00

Drumsonly is één van de weinige speciaalzaken die uitsluitend in slagwerk en percussie handelt. U kan bij ons steeds terecht voor het aankopen van nieuwe of tweedehands drumstellen, percussie instrumenten, elektronische drums, cimbalen, stokken, vellen, concert en fanfare percussie. Ook voor drumles, druminitiatie, herstellingen, verhuur en vrijblijvend advies is Drumsonly de plaats bij uitstek.

Drumsonly beschikt over twee winkels.In winkel 1 vind u top slagwerk van de meest bekende merken.Als u een nieuwe snare of cymbaal wil is dit de plaats bij uitstek.Winkel 2 is de plaats waar u moet zijn voor digtale drums,vintage drums,beginners drumstellen,percussie en accessoires.Beide winkels zijn gelegen op 100m naast elkaar in de Bergendriesstraat te Lokeren en beschikken over een ruime toonzaal met een uitgebreid assortiment aan drumstellen van de meest gerenommeerde (high-end) topmerken.

Wat van Drumsonly zo een unieke winkel maakt, is dat wij absoluut de nadruk leggen op service en de verbondenheid met ons cliënteel. Het is de passie voor zowel muzikant als instrument waarmee Drumsonly zich van de grijze massa weet te onderscheiden. Bovendien streven wij ernaar om onze klanten kwalitatief de beste instrumenten aan te bieden tegen de aller laagste prijzen.

Verkopen jullie enkel drums? 2017-01-28T13:46:24+00:00

Inderdaad, zoals de naam Drumsonly reeds doet vermoeden verkopen wij enkel producten die onder de noemer ‘slagwerk’ vallen. Dat kan gaan van volledige drum sets (zowel akoestisch als elektronisch) tot percussie instrumenten, cimbalen, drum hardware, drumvellen, drumstokken, accessoires, merchandise, onderdelen, versterkers, hoofdtelefoons, boeken, DVD’s, etc.

Hoe plaats ik een bestelling bij Drumsonly? 2017-01-28T13:46:03+00:00

Via de Drumsonly webshop kan je eenvoudig een bestelling plaatsen. Deze kan je vervolgens thuisbezorgd krijgen of persoonlijk afhalen in één van onze winkels te Lokeren.

U kan natuurlijk ook telefonisch een bestelling plaatsen via ons telefoonnummer: +32 (0)9 349 08 81 of gsm nummer: +32 (0)472 96 16 51

Wat zijn de voordelen van een persoonlijke account? 2017-01-28T13:45:47+00:00

Door een persoonlijke account aan te maken op onze webshop kan u onder andere het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, uw orderstatus bekijken/opvolgen, uw bestelgeschiedenis opvragen, u abonneren of uitschrijven op onze nieuwsbrief, etc.

Hoe kan ik over een bepaald product meer informatie bekomen? 2017-01-28T13:45:27+00:00

Op de Drumsonly website wordt bij de meeste artikelen een duidelijke Nederlandstalige productomschrijving gegeven, dagelijks wordt deze informatie aangevuld, nagekeken en indien nodig aangepast.

Daarnaast bestaat er bij een groeiend aantal artikelen de mogelijkheid om audio/videofragmenten te beluisteren en te bekijken op hun desbetreffende productpagina’s.

Indien u op onze website onvoldoende informatie over een product terug zou vinden, dan kan u deze uiteraard alsnog bekomen door persoonlijk contact met ons op te nemen via E-mail: info@drumsonly.be, telefoon: +32 (0)9 349 08 81 of gsm: +32 (0)472 96 16 51.

Wat als een product niet op voorraad is? 2017-01-28T13:45:09+00:00

Het leeuwendeel van de producten die u op onze website aantreft leveren wij in de meeste gevallen uit eigen stock, in dit geval bedraagt de gemiddelde levertijd 2 tot 3 werkdagen. Indien een product toch niet op voorraad zou zijn wordt dit op de productpagina zo geïndiceerd en kan u zich bij ons hierover verder informeren. In vele gevallen kan een product alsnog bij de leverancier worden besteld en op korte termijn worden geleverd.

Is online betalen via de Drumsonly webshop wel veilig? 2017-01-28T13:44:50+00:00

Alle betalingen die op onze website worden verricht lopen via MultiSafePay, waar u vertrouwd, veilig en gemakkelijk al uw online aankopen mee kan afrekenen. U rekent af in een beveiligde internet betaalomgeving met diverse soorten betaalmogelijkheden zoals iDEAL, Mastercard, Visa, Maestro, Overboeking.

MultiSafePay is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren en ondersteund vele betaalmogelijkheden in diverse landen. U behoudt controle en overzicht op uw betaling en tevens wordt uw bestelling direct verwerkt.

Hoe weet ik dat ik niet te veel betaal? 2017-01-28T13:44:30+00:00

Drumsonly houdt resoluut een waakzaam oog gericht op het reilen en zeilen van de hedendaagse markt. Door vooruit te denken en verstandig te investeren kan Drumsonly zijn producten aan een extreem concurrerende prijs aanbieden. Mocht u een product aantreffen dat elders voordeliger is, laat het ons dan gerust weten. Indien mogelijk zullen wij dan onze prijzen aanpassen.

Wat moet ik doen als een product beschadigd is bij aflevering? 2017-01-28T13:44:12+00:00

Ondanks de voorzorgen die wij nemen om uw bestelling veilig af te leveren, kan het toch gebeuren dat een product onderweg beschadigd raakt. In dat geval is het belangrijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Indien u de mogelijk heeft kan het van belang zijn om duidelijke (digitale) foto’s van de beschadigde verpakking en/of het beschadigde product te maken.

Wat moet ik doen als mijn bestelling onjuist of onvolledig is? 2017-01-28T13:43:51+00:00

Wanneer uw bestelling onvolledig is of niet de juiste producten bevat dient u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Dan kunnen wij nagaan wat er exact fout is gelopen en dit alsnog rectificeren.

Wat zijn de garantie voorwaarden? 2017-01-28T13:43:18+00:00

Op al onze producten wordt de garantietermijn van de leverancier toegepast (dit is minimaal 1 jaar). Drumsonly zend defecte producten steeds terug naar de technische dienst van de betreffende leverancier. Hierbij zullen wij er uiteraard alles aan doen om de herstelling met zo min mogelijk ongemak te laten verlopen. Opgelet: Defecten als gevolg van waterschade, val schade, elektrische schade, het openen van het toestel door derden of enige vorm van ondeugdelijk gebruik zijn uitgesloten van garantie.

Hoe retourneer ik een product? 2017-01-28T13:42:54+00:00

U kunt een bestelling tot acht (8) dagen na ontvangst, zonder opgave van reden terugsturen. Het gaat hierbij om 8 dagen en niet om 8 werkdagen. We vragen u om het product compleet, ongebruikt en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking terug te sturen. Anders kunnen wij het niet meer doorverkopen.

Indien u een product binnen de zichttermijn wilt retourneren dient u contact op met ons op te nemen om te melden dat u een product terug wilt sturen. Dit kan via info@drumsonly.be of telefonisch op tel: +32 (0)9 349 08 81 / gsm: +32 (0)472 96 16 51. Nadat wij het product retour hebben ontvangen sturen wij u via E-mail hier een bevestiging van. Indien het product compleet, ongebruikt en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking blijkt te zijn, storten wij binnen de 14 dagen na ontvangst het aankoopbedrag terug op het door u verstrekte rekeningnummer.

Webshop


> Productcategorieën

X